Mammas jobb:D

Hej!
Just nu är jag på mammas jobb. Jag åker hem kanske vid 21.00
Det blir sent idag:S
För just nu jobbar jag faktist också. Jag står vid kassan och ta hand om telefon och pengar. Får 120:- för det;)
Det betyder mycket för mig iaf.
Det kanske inte är för er som jobbar, men det e iaf för mig:D
Imorn ska jag också faktist jobba. För imorn få jag då kanske 130:-
Det går upp varje gång när jag kommer hit och jobbar.
Men jag hjälper bara, asså jag jobbar inte på riktigt. Jag tycker det ganska kul här.
Okejj, det vad et jag ville skriva....

Hehe..
Förlåt att jag inte svarade på kommentar idag. Men jag är ganska upptagen idag faktist:(

P.s: Så vi kanske ses näpr jag kommer hem, HEJ DÅ:D

Kommentarer
Postat av: emma

nice med pengar :)

2010-07-31 @ 20:32:33
URL: http://astromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0