Look of today!

Hejsan!

Nu är jag hos min kusin, som sagt;)
Som sagt så tälta vi:D Det gick bra. Fast inte på första gången när vi skulle sätta upp tältet:(
Detta är hemlig, ******* fick damt först ' Åhh det går ju inte, men åhh'
Sen plingade vi på grannen:D De va hemma. Då sa vi är Mike hemma? Så sa hans flickvän ' Aa men han sove, han mådde lite dåligt:( Då sa vi ok och gick in. Sen kom vi ut och hoppade studsmatta. Det va kul. Men sen när vi skulle till lekplatsen så tänkte jag och Johanna springa över en vattensprida:D OK TJARÅÅ


 och nu kommer tält bilden
Ok detta är klar :D


Kommentarer
Postat av: Malin -även om jag visste att världen skulle gå under imorgon, så skulle jag plantera mitt äppelträd idag!!

sv: de är fint tack :) sj?

2010-07-24 @ 16:05:28
URL: http://nystromalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0